Mulpro Butterfly

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mulpro Butterfly op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

WillemKlos123 29-07-2011
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

Miskoop van de maand!!! Plastic is zo dun, dat bij het uitpakken er gelijk een scheur inkwam. Bevestiging leek stabiel. Echter na een paar honderd kilometer bewogen de fietsen alle kanten op. Nummerplaat werd bevestigd met klittenband en verloor ik de eerste dag. Door middenstang kan de achterklep ook niet open als de fietsen verwijderd zijn. Kortom, spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze heb gekocht.

Janus56 18-07-2011
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

Er leuk allemaal, maar het plastic op dit product is zo goedkoop dat het de hitte van de uitlaat niet aankan. Nu na 1 maand, plastic weggesmolten en achterlicht kapot....ziet er niet meer uit en is bovendien onveilig door wegvallen verlichting. Een miskoop dus

Frank2403 02-07-2010
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

De fietsendrager is eenvoudig te bevestigen en redelijk stabiel.
Waar we twijfels over hadden was het klittenband systeem waarmee de kentekenplaat bevestigd wordt.
Die twijfels waren dus terecht. Na het eerste ritje met de fietsendrager kwamen we thuis ZONDER kentekenplaat. We hebben de fabrikant nog een email gestuurd maar die laat niets van zich horen. Nu kunnen we dus op zoek naar een nieuwe kentekenplaat en extra klittenband. Of we moeten gaten boren in de de drager en dan de plaat vastschroeven elke keer dat we de drager gebruiken..

IK vind het vervelend dat de plaat eraf is gevallen. Je zou dan toch verwachten dat de fabrikant even reageert op een verzoek om advies.

Heeft iemand hier nog een goed advies?

labwerf 18-06-2010
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

De fietsendrager gekocht n.a.v. de goede review op deze site. En ik moet zeggen een geweldige fietsendrager. Hij is compact relatief licht van gewicht, groot draagvermogen en zeer snel in gebruik. Tevens is hij op de trekhaak heel eenvoudig met een steeksleutel nastelbaar. Ik heb gemerkt dat er best wel verschillen zitten in de maten van de trekhaken, en dan voornamelijk in de hals dikte onder de kogel.
Eenmaal goed ingesteld zit de fietsendrager perfect vast zonder kracht te hoeven zetten. Uitklappen fietsen er op en rijden maar.
Voor zware fietsen is deze drager zeer geschikt, maar let wel op de max. kogeldruk van de trekhaak.

Groeten, Labwerf

HJ 11-04-2010
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

Geweldige drager. Geplaatst en verwijdert in "no time".
Bevestiging van de fiets(en) als bij andere dragers, klemmen aan het frame en banden in houders met bandjes.
Aanrader voor weinig geld.

Ton Vranken 03-11-2009
Geschreven voor: Mulpro Butterfly

Deze fietsdrager 6 maanden in bezit.
700 km meegereden bevalt prima.

Op trekhaak binnen 20 sec.
Zit muurvast.
Zeer compact en makkelijk op te bergen in kofferbak of thuis ergens.